Tuesday 30 March 2021

Πόσο θα διαρκέσει αυτό που πλήρωσα;

Πόσο θα διαρκέσει αυτό που πλήρωσα; Κάθε πελάτης που αγοράζει τεχνικό έργο, οφείλει να το διερωτάται και ο επαγγελματίας να παραδίδει έγγραφο εγγύησης καλής λειτουργίας μετά την αποπεράτωση των εργασιών.




https://www.linkedin.com/posts/dhspapa_%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%80%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-activity-6782596818934087680-sU3_

Κι’αν η δολιότητα κι'ο φόβος του ατόμου εξαλείφονταν

 Κι’αν η δολιότητα κι'ο φόβος του ατόμου εξαλείφονταν με μίας, κ δεν αναγκαζόμασταν για συμφωνητικά επί συμφωνητικών με σκοπό την προστασία, τότε χρόνος πολύς θα απελευθερώνονταν για την δουλειά, την καινοτομία και την πρόοδο. Πιο γοργά τότε θα πατούσαμε στον Άρη.#elonMask #lifeadvice #workethics

Friday 26 March 2021

Η μεγαλύτερη ψευδαίσθηση στα ακίνητα!

Ποιος είναι ο στόχος όλων των πωλητών ακινήτων; Εγώ θα σας πω… Κοινή τους συνισταμένη και ανησυχία και φιλοδοξία όλων των πωλητών, είναι ο χρόνος τα χρήματα και ο κόπος. Θέλουν να πουλήσουν όσο το δυνατό συντομότερα, όσο γίνεται πιο ψηλά με τον μικρότερο δυνατό κόπο. Και δω αρχίζει ο συλλογισμός των…που άλματα κάνει νοητικά.

                Η σκέψη τους λανθάνει. Θωρρούν, μηδενός εξαιρουμένου,  πως όσο περισσότεροι σύμβουλοι ακινήτων αναλάβουν το ακίνητό τους, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχουν να πουλήσουν το ακίνητο με τα κριτήριά που θέτουν. Θωρούν πως  η τιμή ορίζεται από αυτούς οπότε και το μόνο που τους  μένει να επηρρεάσουν είναι ο παράγοντας χρόνος. Εκ πρώτης όψεως ο συλλογισμός φαίνεται αληθής. Περισσότεροι άνθρωποι, περισσότερη προώθηση, περισσότεροι εν δυνάμει αγοραστές. Είναι όμως έτσι; Είναι τα μεγέθη ανάλογα; ¨Η λογαριάζουν χωρίς το ξενοδόχο;

Μα φυσικά και δεν είναι έτσι. Τα μεγέθη δεν είναι ευθέως ανάλογα, ο λόγος; Ο ξενοδόχος… με συγχωρείται ο αγοραστής, ‘θελα να πω. Ο πανίσχυρος αγοραστής, έλκει την εξουσία του όχι μόνο από το χρήμα, είναι ο κρατών άλλωστε. Αλλά και από την πληροφόρηση που έχει. Ανα πάσα στιγμή βλέπει τα πάντα με ένα κλικ. Κρίνει, ρωτάει, αξιολογεί. Μα όχι μόνο αυτό. Κάνει και προκτάσεις συνηδειτά και υποσυνείδητα στη σκέψη του. Και εδώ είναι που λανθάνει ο συλλογισμός του πωλητή. Που ο συλλογισμός από αληθής γίνεται σόφισμα.     Γιατί;Μα γιατί, όταν ο αγοραστής διαπιστώνει πως ο πωλητής έψαξε, βρήκε μίλησε και έδωσε κλειδιά μετά από ραντεβού σε  πέντε δέκα ανθρώπους για τον ίδιο σκοπό το ακίνητό του, δικαίως καταλήγει στο συμπέρασμα ότι καίγεται να πουλήσει.

Έτσι,  αυτομάτως στην διαπραγμάτευση περνά στη θέση ισχύος. Με αυτή την ισσοροπία δυνάμεων πλέον, αρχίζει να μειώνει την τιμή του ακινήτου, καθότι έχει το χρήμα και ασκεί πίεση. Ο μόνος που χάνει είναι ο πωλητής.

Ένας ακόμη λόγος που λανθάνει ο συλλογισμός είναι ο τρόπος που είναι στημένες οι πλατφμόρμες ακινήτων. Οι πλατφόρμες δεν έχουν φτάσει στο επίπεδο των  τυποποιημένων εμπορευμάτων-commodities που διακινούνται παγκόσμια. Εκεί στην Amazon και στο Ebay, αλλά και για τα δικά μας skroutz και bestprice το ίδιο προιόν έχει την ίδια περιγραφή επακριβώς και η διαφοροποίηση μπορεί να υπάρξει στην τιμή και στους όρους μεταφοράς. Οι εικόνες είναι ίδιες, τα χαρακτηριστικά είναι τα ίδιο. Πως γίνεται αυτό; Με το MPN ή το ASIN,  που είναι μοναδικοί κωδικοί του ίδιου εμπορεύματος. Οι ιδρυτές λοιπόν των τεράστιων αυτών software για να αυξήσουν το User Experience, αναγκάζουν τους εμπόρους που εμπορεύονται το ίδιο προιόν να συγκλίνουν στα ίδια πληροφορικά στοιχεία περιγραφής. Γιατί; Μα γιατί οτιδήποτε διαφορετικό για το ίδιο προιόν μπερδεύει τον χρήστη. Στα ακίνητα αυτό δεν συμβαίνει με αποτέλεσμα να μπορεί να το ίδιο ακίνητο να περιγραφεί από χιλιάδες μεσίτες, που για την συζήτησή μας είναι οι αντίστοιχοι έμποροι.

                ‘Ετσι ο αγοραστής, όπως δεν θα αγοράζε ένα κινητό με 10 διαφορετικές περιγραφές γιατί θα καταλάβαινε ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτή τη παρτίδα κινητών, κάνει το ίδιο με το ακίνητό σου φίλε μου πωλητή. Το ίδιο πράγμα γίνεται και μειώνεται η αξία στα μάτια των πελατών σου για το προιόν που κατά κανόνα θα είναι το ακριβότερο και πολυτιμότερο υλικό σου στοιχείο εν ζωή. Το ακίνητό σου.

                Στα ακίνητα ισχύει το less is more για τους πωλητές και συνεργάτες που θα αναλάβουν το ακίνητό τους για προώθηση. ¨Οσο λιγότεροι τόσο καλύτεροι. Γιαυτό λοιπόν και εμείς δουλεύουμε έτσι στην Remax Energy. Δουλεύουμε αποκλειστικά ώστε να προστατέψουμε και συμβουλεύσουμε τον πωλητή για την σημαντικότερή του πώληση. Την πώληση του ακινήτου τους.

                Εκτός και αν νομίζεις ότι η Amazon θα ήταν Amazon αν ο Jeff άφηνε να πουλάει ο κάθε έμπορος το προιόν του χωρίς κανόνες. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσους κανόνες βάζουν για να μπορεί ο χρήστης να αγοράσει με συναίσθημα ασφάλειας ότι αυτό που βλέπει είναι αυτό που θα πάρει. Δεν μπορείς….και εσύ το δίνεις σε δέκα άτομα να στο περιγράψουν. Καλή τύχη τότε!

                Με εκτίμηση,    

                Μηχανικός Παπαδόπουλος.

                               

Το πιο hot του μήνα!